AniPlan

Abonner på forbyggende sundhed og pleje.

Vi tilbyder en plan, så dit kæledyr blandt andet sikres sundhedsundersøgelser, vaccinationer, vægtkontrol og fodervejledning, kloklip og tandtjek. Du får råd og vejledning i, hvordan vi kan forebygge problemer og sygdomme hos dit kæledyr i fremtiden. Sammen tager vi ansvar for dit kæledyrs trivsel, hvilket i den sidste enden giver glade dyr - og glade dyreejere.

Du får mulighed for at sprede de udgifter du har på dit kæledyrs sundhed i faste, månedlige betalinger, og samtidig sparer du penge.

Hvad giver AniPlan dig?

Vi har skabt 4 skræddersyede planer til dit kæledyr, så der er det der passer til dine behov. Der findes en AniPlan til kat, og tre forskellige til hund. AniPlan er ikke en forsikring, så det kan derfor være en fordel af sikre sig mod uforudsete udgifter med en sygeforsikring. Du sparer også 10% på foder til dit kæledyr, hvis det har en AniPlan.

Hvilke ydelser får man i en AniPlan?

• Årlig vaccination
  • Halvårlig helbredstjek
  • 10% Rabat på tandbehandling
  • 10% Rabat på foder
  • Fri Tandtjek
  • Fri receptudskrivning
  • Fri kloklip
  • Gratis fodringsvejledning
  • Gratis vægtkontrol
  • Automatisk reminderservice

Dit dyr får en grundig klinisk undersøgelse. Du vil blive spurgt om dit dyrs daglige aktivitetsniveau, adfærd, appetit, humør, spise- og drikkevaner. Sammen kan vi finde ud af, om der er noget der giver grund til bekymring eller noget der kan ændres til fordel for din hund eller kats nuværende behov. Er der mistanke om sygdom, kan det være nødvendigt at foretage yderligere tests eller undersøgelse. Disse er ikke inkluderet i AniPlan.

For at forebygge sygdom vaccinerer vi vores kæledyr. I Danmark ser vi sjældent de sygdomme vi vaccinerer imod, og det skyldes at de fleste dyreejere er meget ansvarlige, og får deres dyr regelmæssigt vaccineret. Hvilke sygdomme der er aktuelle at vaccinere dit dyr imod, besluttes i samråd med din dyrlæge. De sygdomme man typisk vaccinerer imod er for hund smitsom leverbetændelse, parvovirus, hundesyge, parainfluenza og leptospirose. For kat er det katteinfluenza og kattesyge. Vaccination mod rabies og udstedelse af kæledyrspas er ikke inkluderet i AniPlan.

Med AniPlan er der altid gratis tandtjek. En dyrlæge eller en veterinærsygeplejerske vil lave en generel undersøgelse af mund og tænder, og du kan på den måde være med at il øge din hund eller kats mundhygiejne, og opdage eventuelle problemer så tidligt som muligt. Eventuel behandling er ikke inkluderet i AniPlan.

AniPlan giver dig tryghed som kæledyrsejer. Dit kæledyr tjekkes regelmæssigt, og et giver dig større indsigt i dit kæledyrs sundhed og velvære. Alt ovenstående er inkluderet i en AniPlan Kat og AniPlan hund Basis.

Prisen for AniPlan Kat er 129,- om måneden, og du sparer mindst 1119,- pr. år.

Prisen for Aniplan Hund er 149,- om måneden, og du sparer mindst 884,- pr år.

Få endnu mere for pengene

AniPlan Hund Basis+

Du kan opgradere dine AniPlan pakke til hund med følgende ydelser:

• Loppe- og flåtforebyggelse

Ud fra dit behov, finder vi sammen det produkt, der er bedst egnet til din hund mod lopper, lus og flåter. Vælger du AniPlan Hund Basis+ eller AniPlan Hund Udvidet får du 12 måneders forebyggelse og behandling med i prisen.

Prisen for AniPlan Basis+ er 229,- om måneden og du sparer mindst 1184,- pr. år.

AniPlan Hund Udvidet

Få den ultimative sundhedspakke der også inkluderer:

• Urinundersøgelse
  • Afføringsprøve
  • Blodprøve

Det kan være forskellige situationer hvor det er interessant at undersøge en urinprøve. det kan både være ved sygdom, men også som en indikator for, om din hund er sund og rask. I AniPlan Hund Udvidet er en årlig urinprøve inkluderet. Eventuel udrening eller behandling er ikke inkluderet. AniPlan Hund Udvidet omfatter en gratis, årlig afføringsprøve. Her kan man undersøge for de mest almindeligt forkomne indvoldsparasitter.  Typisk tages der en blodprøve når et dyr er sygt, men med AniPlan Hund Udvidet kan du få taget en blodprøve når dit dyr er raskt. På den måde har man en reference, som fremtidige undersøgelser kan sammenlignes med. Det hjælper dyrlægen til at fastslå eventuel sygdom, såfremt der skulle forekomme ændringer hos dit dyr.

Prisen for AniPlan hund udvidet er 259,- om måneden og du sparer mindst 2203,- pr. år.

Det med småt

AniPlan kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbud. Ovennævnte gælder kun på Hvidsten Dyrehospital, og kun i den normale åbningstid. Priserne er udregnet ud fra aktuel dagspris pr. 01.10.2016.

Tilmeld dig Netdyredoktors nyhedsbrev Vi er en del af VetFamily, som står bag Netdyredoktor.

Tilmeld dig Netdyredoktors nyhedsbrev og få nyheder om dyrs sundhed, tips til træning og masser af gode tilbud.